De enorme kracht van dagelijks in beeld
Van toegevoegde waarde zijn door middel van een luxe kalender helemaal in eigen huisstijl. Door relaties een bruikbaar geschenk te geven in de vorm van een kalender zorg je voor langdurige positieve associaties voor je bedrijf of merk. De kracht van beeld is nog steeds ijzersterk. Dagelijkse zichtbaarheid met je eigen kalender draagt bij aan een positief imago van je organisatie. Bovendien worden kalenders dagelijks nog veelvuldig gebruikt voor planning en het overzicht.
De meeste bedrijven kiezen deze tijd sneller voor digitaal en leggen daar ook hun focus op. Begrijpelijk, maar niet de sleutel naar succes. Drukwerk en de vertrouwde kalenders worden nog te vaak vergeten. Enkel online opereren geeft niet het gewenste resultaat, vooral niet als het gaat om klantenbinding. Bij succesvolle campagnes van grote maar ook kleine organisaties vormt de invloedrijke combinatie van online en offline de basis van succes. Kalendermarketing zorgt gemiddeld voor meer dan 1.750 contactmomenten per jaar per kalender! Dat terwijl de kosten minder zijn dan een gemiddeld dag budget van een advertentie.